غبار آمریکا ونزوئلا ونزوئلا آمریکایی

غبار: آمریکا ونزوئلا ونزوئلا آمریکایی دیپلماتیک وزارت خارجه ریاست جمهوری اخراج دیپلمات وزارت امور خارجه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی آمریکا خیال کرد با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران پای میز مذاکره بر می‌گردد / فرمانده کل سپاه

    فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این ایده که آمریکا با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران را پای میز مذاکره برگرداند صرفا یک تخلف و خیال است. 

    آمریکا خیال کرد با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران پای میز مذاکره بر می‌گردد / فرمانده کل سپاه

    فرمانده کل سپاه: آمریکا خیال کرد با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران پای میز مذاکره بر می گردد

    عبارات مهم : ایران

    فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این ایده که آمریکا با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران را پای میز مذاکره برگرداند صرفا یک تخلف و خیال هست.

    به گزارش ایسنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبحگاه امروز (سه شنبه) در اجلاسیه نهایی کنگره 2000 شهید استان خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت یاد همه شهیدان دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای راه امنیت، اظهار داشت: به روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی درود فرستاده و از ارواح طیبه همه شهیدان استمداد می طلبیم ما را در پیمودن راه ارزش و محقق ساختن اهداف والای انقلاب اسلامی یاری کنند.

    وی با بیان اینکه همواره به یاد شهدا و استفاده از فیض و برکت و عنایت همه شهیدان به خاص شهیدان مخلص این دیار که هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه های امنیت وغیره جان خودشان را تقدیم کردند، نیاز داریم، افزود: تقدیم کردن 2 هزار شهید و بیش از 4 هزار جانباز از سوی استانی که جمعیتی زیر یک میلیون نفر دارد، نسبت بسیار زیادی بوده که نشان دهنده بارز ایمان و ولایت مداری مردم شهیدپرور استان خراسان جنوبی است.

    آمریکا خیال کرد با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران پای میز مذاکره بر می‌گردد / فرمانده کل سپاه

    فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه مطلب که به برکت خون شهدا این معنا و این معرفت و ایمان و اصالت هر روز عمق بیشتری بگیرد و استان شما نخستین استان در ولایتمداری و دفاع از ارزش های نظام اسلامی است و ان شاءالله هر لحظه همین مقام اول را حفظ کند، گفت: بر اساس آخرین نظرسنجی در مهر ماه استان خراسان جنوبی دارای مقام اول در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، ولایت، راه مقاومت و ایستادگی و پشتیبانی نظام و اهداف والای انقلاب اسلامی است و در میان استان ها بالاترین حمایت و پشتیبانی مربوط به استان شماست, از همین حیث باید به این رتبه و مقام افتخار کرده و انشاءالله هر لحظه آن را در طول تاریخ انقلاب اسلامی حفظ کنید.

    سرلشکر جعفری ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به شهدا و ارزش و ارزش گذاری یاد شهیدان و این جلسات باشکوه، خاطرنشان کرد: در 2 کنگره شهیدای قزوین و خراسان جنوبی رهبر معظم انقلاب بیاناتی در این ارتباط داشتند. نخستین توصیه ای که فرمودند این بود که برگزاری جلسات یادواره شهیدان در ادامه همان شهادت است همان طور که حضرت زینب(س) ادامه دهنده راه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) بودند و اگر نبود آن حرکت زینبی و عاشورایی ابتر می ماند. بنابراین برگزاری این چنین جلساتی ادامه راه شهیدان است و قدر این جلسات و این نشست ها را باید بدانید.

    فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این ایده که آمریکا با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران را پای میز مذاکره برگرداند صرفا یک تخلف و خیال است. 

    وی با بیان اینکه روز به روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا در جامعه ما رواج پیدا کند و اگر این شد آن وقت مسئله شهادت در جامعه ماندگار خواهد شد و در چنین جامعه ای دیگر شکست وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: شهدا تا زنده هستند با تن خودشان از اسلام دفاع می کنند و هنگامی که شهید شدند با جان خودشان بشارت به جامعه مومنین می دهند. نباید هیچ گاه از تهدیدها و فشارها و مشکل ها بهراسید بلکه باید راه استقامت و پایداری را ادامه داده و هیچ اندوهی به دل خودتان راه ندهید.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: نطق شهدا بعد از شهیدشدن ارزش باز می شود و لاکن ما نباید گوشمان سنگین باشد بلکه مهم این بوده که بشنویم این صدا را چراکه خدای متعال در ندای شهدا اثر گذاشته و حرف و خبر آن ها روی دل ها اثر کرده و دل ها را منقلب می کند ولی ما و یا بعضی مسئولان ما باید دقیق تر این را نگاه کنیم.

    سرلشکر جعفری اضافه کرد: بعضی از مسئولان ما گوش ارزش سنگین است و این خبر ها را درست نمی شنوند، اگر این خبر ها و صداها به درستی شنیده شود گرایش به دشمن، آمریکا و غرب رخت بر خواهد بست؛ این ضعف هایی که شما مشاهده می کنید ناشی از این عنوان بوده که این خبر ها را نمی شنویم چراکه اگر بشنویم روحیه ها نیرومند و حرکت جدی خواهد شد.

    آمریکا خیال کرد با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران پای میز مذاکره بر می‌گردد / فرمانده کل سپاه

    وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه امروز آنچه در جامعه کشور عزیزمان ایران اسلامی موج می زند “حیات معنوی” هست، ابراز داشت: حیات معنوی به معنای روحیه، احساس هویت، نشانه داری حرکت به سمت آرزوی بزرگ ها و عدم توقف و امید به آینده هست. حیات معنوی به معنای خسته نشدن از مشکل ها و مقاومت و ایستادگی و ادامه دادن این راه الهی است که امروز شاهدیم در کشور عزیزمان ایران اسلامی موج می زند.

    فرمانده کل سپاه افزود: با همه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد ولی به برکت خون شهیدان این حیات معنوی استمرار پیدا کرده و دشمن های را به خاک مذلت نشانده و هرچه تلاش می کنند که این مردم را خسته کنند و جمهوری اسلامی را به شکست کشانده و یا وادار به تسلیم و عقب نشینی کنند، نمی توانند. این نقش مردم در جامعه اسلام در حرکت اسلامی و در انقلاب اسلامی و ضامن بقای جمهوری اسلامی هست. خون شهیدان و راه شهیدان گارانتی کننده این راه الهی است.

    فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این ایده که آمریکا با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران را پای میز مذاکره برگرداند صرفا یک تخلف و خیال است. 

    سرلشکر جعفری با تاکید بر اینکه امروز ملت کشور عزیزمان ایران در دنیا پرچمدار چنین حرکتی در این مسیر الهی است و بسیاری از کشورهای دیگر در حال الگوگیری از کشور عزیزمان ایران اسلامی در مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی هستند، بیان داشت: بزرگترین دستاورد این راه و خون شهدا بقای انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا هست. در جامعه ای که مسئله شهادت ماندگار باشد دیگر شکست وجود نخواهد داشت.

    وی تاکید کرد: توصیه ای که امروز شاهدیم و مقام عظمای ولایت نیز اعلام کردند این بود که اقتدار و هیمنه آمریکای امروز ضعیف تر از آمریکای چهار دهه قبل هست؛ قدرت آمریکا رو به افول و زوال هست. امروز این نکات و دستاوردها نه تنها از زبان مسئولان جمهوری اسلامی و زبان مبارک مقام معظم رهبری بیان می شود بلکه دشمن های هم به این نکات اقرار می کنند و تقریباً از فشار، مبارزه و ترساندن علیه کشور عزیزمان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی ناامید شدند.

    آمریکا خیال کرد با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران پای میز مذاکره بر می‌گردد / فرمانده کل سپاه

    بر اساس این گزارش، فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید براینکه خواسته های ترامپ آرزوهایی است که مطلقاً قابل تحقق نیست، اظهار داشت: چیزی در تاریخ نیست که نشان دهد کشور عزیزمان ایران در برابر خواسته های آمریکا حتی با وجود فشار سنگین اقتصادی تسلیم شود؛ این بزرگترین درس امروز جهت ملت های تحت ستم است .

    وی با بیان اینکه این ایده که آمریکا با خروج از برجام کشور عزیزمان ایران را پای میز مذاکره برگرداند نیز صرفاً یک تخلف و خیال هست، ادامه داد: این ها اقرار به شکست های بزرگی است که آمریکا در طول 40 ساله عمر پربرکت انقلاب اسلامی مجبور شده است و امروز به این اقرارها رسیده اند.

    سرلشکر جعفری با بیان اینکه هر لحظه آمریکایی ها و دشمن های انقلاب اسلامی با شکست مواجه بودند، بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب در بیابان های طبس شکست خوردند، جنگ را به ما تحمیل کردند جهت اینکه انقلاب اسلامی به دنیا صادر نشود ولی همین جنگ هشت ساله و مقاومت موجب شد انقلاب اسلامی به دنیا و ایستادگی و مقاومت به دیگر کشورها صادر شود.

    فرمانده کل سپاه مقاومت مردم غزه و فلسطین، عراق و یمن را در برابر جنایت ها و جنگ طلبی ها مدیون ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران و به برکت خون شهیدان دانست و افزود: این ها شکست های پی درپی است که دشمن های مجبور شدند.

    وی با بیان اینکه دشمن های جمهوری اسلامی با ناامنی های سال 78، 88، دی ماه سال قبل به دنبال توسعه ناامنی در کشور بودند، اضافه کرد: در تابستان امسال نیز با فشار اقتصادی به دنبال توسعه ناامنی بودند ولی در این سو با ملتی بصیر، ولایتمدار، زیرک، هوشمند و دین دار مواجه اند.

    فرمانده کل سپاه افزود: انقلاب اسلامی امروز در این مقطع حساس تاریخ درحال نشان دادن شعارهای اسلامی راه اسلام و مسیر زندگی اسلامی به دنیاست و این یاری دین خدا به وسیله ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران رمز پیروزی ها و موفقیت های ما بوده و از سوئی رمز شکست های پی درپی دشمن های وعده الهی هست.

    سرلشکر جعفری خاطرنشان کرد: حوادث مختلفی در تاریخ انقلاب اسلامی پیش آمده و ما مات و مبهوت بودیم از اینکه این پیروزی و این نصرت از کجا و چگونه به دست آمد؟ حال آنکه بخش قابل توجهی از این پیروزی ها در برابر برنامه ریزی های گسترده دشمن های مدیون نصرت الهی و دستگیری است که خداوند متعال از مومنین در این راه می کند؛ بنابراین این ملت هیچ ترسی ندارند و هیچ چیز آن ها را اندوهگین نمی کند.

    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه با بیان اینکه عمل به دستورات الهی و آیات نورانی قرآن کریم راه 40 ساله ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران به خاص خانواده معظم شهیدان و مومنین، مجاهدین و انقلابیون راه هست، گفت: ملت کشور عزیزمان ایران اسلامی در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی این راه را ادامه داده و به این راه افتخار می کنند. از خدای بزرگ عاجزانه می خواهیم توفیق استقامت هرچه زیاد در این راه را به ما عطا فرماید.

    واژه های کلیدی: ایران | اسلامی | شهیدان | انقلاب | انقلابی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار